Hanımlar merhabalar, 36+1 deyim bugün ellerimde ödem oluştu sanırım bundan dolayı parmaklarımda ağrı hissi oluşuyor açıp kaparken zorlanıyorum, telefon tutarken bile zor oluyor bu durumu yaşayan var mı aranızda, aynı şekilde ayaklarımda acıyor yürürken