Yldzzz16 heyecandan ne iğneyi ne de sonda takılırken hissettim anestezi uzmanı çok iyiydi ve o kadar eli hafifti ki,sonrası çok fazla üşüdüm 1saat kadar kendime gelemedim ama çok güzel geçti diyebilirim.Açlık çok zorladı beni açken ben ben değilim tek sorun buydu saat başı ağrı kesici yaptılar 9da ameliyathaneden çıktım yanlış hatırlamıyorsam 4-5saat sonra yemek yedim sonrası yürüyüş çok da zorlanmadım yatarken ve kalkarken 3gün zorlandım o kadar..2.yide spinal isteyeceğim inşallah bu şekilde ben dahil herkesinki güzel geçer 💐Hiç korkmayın doğum anı baskısı bile 2dakika sürüyor şimdi güle oynaya girerim doğuma ☺️Çok çabuk iyileştim ben..