Sunagg canım Bi sakin ol, neden bu kadar panik yaptın. Masallah bebeğinin kilosu yerinde doğmuş ve erken doğumda ciğer gelişimlerinin tamamlanmadigini da biliyoruz bariz bir şekilde. Şuan sanki bebeğin hala senin karninda gelişimini tamamlamaya çalışıyor gibi düşün. Kendi içini ferah tut ki rabbim ferahliklar ile karşılaştırsın seni.
Şöyle düşün, erken doğan bir bebeğe sen mi daha iyi bakabilirsin yoksa doktorlar mi daha iyi bakabilir? Bebeğin şuan emin ellerde. Bırak ne kadar kalması gerekiyorsa kalsın. Sen annesin, sürekli gidip bebeğini görebilirsin, sorabilirsin, bekleyebilirsin. Güçlü olması gereken sensin ki yavrucuğunda senden güç alsın.
Bu arada hissiyatım bebeğinin çok kısa bir süre içinde sağlıkla kucağında olacağı yönünde oldu yazını okuyunca :) bolca inşirah süresini dinle ❤️