Bet1 Semakaplan ac olmak gerekir ama ben hastane sonuçlarını e nabizdan açıp gösteriyorum tekrar tekrar kan idrar vermiyorum. Tetenozu da ilk hamilelik sonrası tamamladigim için bunda ona da gerek kalmadı sadece kilo bakıyorlar tansiyonla