Vldnbsk mide yanması olduğunda önce yarım çay bardağı ılık süt içiyorum. Yarım saat içinde geçmezse yarım yeşil elma yiyorum. Yarım saat içinde o da geçmezse ilaç 😂 pantpas mide koruyucu yazdı doktorum bana. Ama iki kere içtim ilacı sadece onun dışında ılık süt ile geçti hep. Soğuk süt diyorlar ama doktor bana da ılık süt demişti ve iyi geldi. O yangınları alevleri bile söndürdü. Yemeği abarttığım zaman, çok acı veya baharatlı yediğim zaman, çikolata veya sağlıksız şeyler yediğim zamanlar yanıyor midem. Siz de dikkat edin yanınca geçmesi için uğraşmaktansa yanmaması için önlem almak daha doğru aslında.