Tubizimm 16 haftalık hamileyim ve böbreklerim özellikle sol böbreğim ağrıyor doktora gittim bişe demedi yaşayan var mı ve az kanama oldu tüm testler yapıldı vajinal muayene yapıldı aktif kanama yok dendi