Happyanne Erkek dediler doktorlar kızımız oldu dun arkadaşlar. Kız isimleri icin tavsiyede bulunurmusnz
KlncA Happyanne gerçekten doğumda mı öğrendin canım ay çok ilginç bi durum insan sevinse mi üzülse mi şaşırır 😅 Neşe, Zehra, İpek, İnci, Bahar bunlar benim sevdiğim kız isimleri 🌸🌸🌸
Simay1905 Happyanne Acaba benim de tam tersi dogumda erkek olur mu diye dusunuyorum bazen. Okadar hazirlik pembis falan. Saglikli olsun da hic onemli degil gozunuz aydin. Eliz, Zeynep, Mira, Miray bilmem begenir misiniz? Ismi koyunca bize de soyleyin fikir olur belki. Buarada tek doktor mu erkek demisti bikac doktor hepsi mi erkek demisti?? SSimay1905 Happyanne
Simay1905 Acaba benim de tam tersi dogumda erkek olur mu diye dusunuyorum bazen. Okadar hazirlik pembis falan. Saglikli olsun da hic onemli degil gozunuz aydin. Eliz, Zeynep, Mira, Miray bilmem begenir misiniz? Ismi boyunca bize de soyleyin fikir olur belki. Buarada tek doktor mu erkek demisti bikac doktor hepsi mi erkek demisti??
Bfhvcffesra Happyanne canım benimde kız tabi degismesse😂esim nisa nur diyo ama kesin düşünmedim daha bu arada kaç haftaliksin