Dusenerler şuan içinde 15 bin dediler inşallah 2 hafta içinde de zam gelmez dedi benim hastane yatışım gece yapilcakmis 18 Haziran gecesi yatış yapilcak 20 Haziran’da taburcu edicekmis gece fazla kalincakmis tabi ekstra suyum sancım gelmezse şuan aynı ama inşallah daha zam gelmez dedi