Btl-Als konu ilaç olunca hep çekinirim hamileliğim boyunca sağ Bacağımın baldırına iki kez kramp girdi bunu sağlık ocağına kontrole gittiğimde söyledim ve bana magnezyum yazdılar Aradan 2 hafta geçti doktoruma iki kez kramp girdiğini magnezyum kullanayım mı diye sordu bana kullanma gerek yok dedi mesela Belki bir zararı yoktur ama sonuçta doktorumdan Daha iyi kimse bilemez belki bulantı hapının da bir zararı yoktur Ama vücudun belki farklı bir Reaksiyon gösterir bilemezsin ki yine de Tabii sen bilirsin Senin kararın doktorun öyle dese bile sen yakınsa git ve sor muayene olmazsın ilacını sorarsın en azından