Azraa33 Karnım çok şişti 6. Gün şişlik başladı bugün 9. Günüm dayanamıyorum kasıklarımdan mideme kadar şiş 7 aylık gibi göbeğim var sanki ağrıyor uyuyorum normalmi acaba
Aydemi Azraa33 ohss olma ihtimaliniz olabilir mi?? Ben de yumurta toplamadan sonra oldum. Çok korkunç bir şeydi. Bi doktorunuza sorun isterseniz. Bir de özellikle östrojen hapı ve kan sulandırıcı iğne de çok şişkinlik yapıyor.