Roro37 Kızlar a101 de sleepy natural yenidoğan bebek bezi indirimdeymiş. Hastane çantası için almayı düşünüyorum. Tecrübeli anneler ne düşünüyor kullanan var mı? Boyutları ve kullanımı nasıl
Urasali Roro37 ben ilk bebeğimde sleepy almıştım ama 1 numara küçük geliyor kilolu bebekse eğer. Alacaksanız da bi paket alın sonrasında olmayabilir.
Bet1 Roro37 sleppy kullanmıştık biz oğlumda çok mennun kaldık ilk günden bezi bırakana kadar. 2. Oğlumu bekliyoruz şimdi gene sleppy tercih ettik 1 paket 1 numara aldık onu da çantaya koydum. Ama stok yapmayın ne olur ne olmaz kullanmadan bilinmiyor pişik yapıp yapmayacagi bebeğin cildine ne iyi gelip gelmeyecegi
Brn_cnn Roro37 ben yenidoğan doneminde Molfix pure and soft kullanmıştım sarı paket olan. Çok memnundum şimdi yine doğum için onu alacagim sonra zaten bebeğin cildine göre degistiririm
KayraVeAnnesi_06 Roro37 Beğenmedim eski kalitesi yok yan bantları falan tutmuyor , pişik yaptı sürekli sızdırdı 3 ay prima kullandım , şimdi de canbebeyle devam ediyoruz ikisinin de kalitesi mükemmel primayı fiyatından dolayı bıraktık
Bet1 Urasali 5 kg üstü mü doğdu bebeğiniz masallah. 1 numara 2 5 kg arası bebek bezi oluyor. Zaten 1 hafta bile gitmiyor o da ilk zamanlar çok kullanıldığı için sonra 2 numaraya geciliyor