Kızlar doktorum 30 haziran için gün verdi doğum olur diye ama tam 40. Haftaya denk geliyor erken olma ihtimali var mı acaba doktorun söylediği tarih birebir tutuyormu ? 36+2 olduk ve sabahtan beri aşırı regl sancısı gibi sancım var doktora gitmeli miyim sizce çok korkuyorum