NobleMom Adalat ve endol serklajlıyım gündüzleri 2,3 kere oluyordu akşamları ve geceleri çok sık oluyordu doktorum muyane ederken farketmişti ben önemsememiştim söylemedim kendisine karnın sert dedi yatış yaptırdı 2 gece suan yine oluyor üstelik ilaçları kullanmama rağmen bol su iç diyip duruyor bence sende en kısa zamanda git enfeksiyon da cıkmıstı bende oda tetikleyebiliyor