Leylaates Kızlar korkuyorum biraz açıkçası ikinci olucak ama ilkte yaşadığım acı hissini hatırladıkça sitres basıyo ilk kötü geçip ikinci sezeryan da rahat olan varmı
zeynozey Leylaates Allah yardımcınız olsun. Burda okuduğum kadarıyla 2. Si hep kolay geçmiş. Sizinde öyle olur inşallah:) Sezeryan sonrası durum bildirir misiniz:) benimde temmuzda 2. Sezeryan🥲
H_a03 Leylaates benim de temmuz sonları ikinci olucak benim ilkim zor geçmemişti bende bu zor geçer diye korkuyorum ilk doğumum da çok korkutmuştum gözümü iki gün uyumamışım birde çok korkuttular sezeryan şöyle zor böyle zor diye ama hiç de dedikleri gbi zorlanmadım çok şükür hatta ilk gün kayınvalidem vardı refakatçi saolsun uyumuştu kendim kalkıp bebeği aldım hep o da uyudu deliksiz sabaha kadar 😏
Demmet Leylaates ayy bende salı günü olcam korkudan ölüyorum desem yerıdır ve ilk bebişim , basından berı kendimi normale hazırlamıştım ama 5. Ayım dan sonra zorunlu sezaryane döndük 🤭
Leylaates zeynozey amin inşallah bende okudum hep öyle demişler ama insan sitres oluyo malisef sırttan iğne olayı falan 🥹
Leylaates hilalmelisa sizinde kasıklarda adet olucakmışsınız gibi ağrı oluyormu iki gündür yaşıyorum ara ara giriyo belime vuruyo baktım yalancı doğum sancısı diyor
Leylaates H_a03 ilk o ameliyat acısı geçene kadar herşey ondan sonra bende rahattım ama asıl o acıdan ve sırttan vurulan iğneden korkuyorum
mnurturk Benim de 13 Haziran Salı 2. Sezaryen ameliyatım olacak ilk ameliyatım gibi spinal anestezi Benim korkum uyuşukluk geçtiğinde ki ağrı ( ki ona da iğne yapıyorlar şükür ama yine de o acı beni ürkütüyor ) yoksa bel iğnesi vs hiç korkutmuyor 🫠
Leylaates mnurturk iğne korkum var o kadar şeye rağmen hala yenemedim o korkuyu malisef inşallah o gün kolay atlatırım hepsini🥰
hilalmelisa Leylaates oluyor bende de. Ben de daha önceden de oluyordu ama o adet olacakmışım.gibi bi his
mnurturk Leylaates inşallah Rabbim kolaylık versin Şafi ismiyle şifa versin insallahhhh herkese 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Leylaates Demmet ilk biraz bilinçsiz olunca herşey çabuk olup bitiyo çok anlaşılmıyo benim öyle oldu bide herkesin acı eşiği farklı tabi kimisinin çok basit ağrısız sancısız geçiyo sezeryanı kimisi zor rabbim kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin Salı günü doğuracak olanlara😂
cocuklarimcanim Leylaates ikincide benim rahatsizligim vardi iğne vs öyle acitmadi doğum esnasında rahatsizligim nuksetti kontrol altına aldılar ondan sonra rahattım çok şükür ilk yuruyusten sonra kendim kendime kalkıp kalkıp yürüdüm annem eşim yanimdaydi gece hiç kaldirmadim her işimi kendim gördüm yürüdüm geldim çocuğu aldım emzir uyut herşeyimi yaptim annem kaç kez uyanıp yürümeye gidelim dedi eşimde dedim siz yatin ben kendi başıma hallediyorum
Leylaates cocuklarimcanim ilk narkoz etkisi geçince olan acı çok kötüydü benim sonrasında çok rahattım bende sizin gibi kendi işimi kendim gördüm ama illaki korku oluyo bakalım bide yarın uyuyabilirsem sitresten inşallah yoksa daha zor olucak
cocuklarimcanim Leylaates aynen öyle o korku banada uğruyor üç günde bize kaldı kendimi teselli ediyorum korkacak bişey yok geçecek gidecek diye Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun inşallah anne olmak her türlü zor kolay değil
Smc Leylaates salı günü bende Sezaryen olucam inşallah bende çok heyecanlıyım ve korkuyorum umarım hemen ağrısız sizisiz atlatırız 🤪