YaseminBatrk benimde 8 haftam var yada yok 33 haftadayım bende
Doktorum zam yaptı hami hastane Baha uçtu 🤦♀️ bende cok iyi yorumlat duydum çam şakura için amaaaaa işye mesela kimsenin yanına alınmayışı yada mesela herkesin gelip sizi kontrol etmesi can sıkıcı diye okudum
Yoksa genel olarak Temizlik vs olarak gokkk herkes övdü odalar tek kusulık diyende okudum