seda2023 Merhabalar, 18. Haftamızdayız doktorum bebek aşağıda dedi. Risk olmadığını söyledi ama progesan fitil verdi. Fikri olan var mı çok huzursuzum😔
umudum23 seda2023 Merhaba 14. Haftadan 25.haftaya kadar bende yasadim bu durumu doktorum genelde yukselir yukari cikar dedi progestani duzenli kullandim ve surekli ayaklarim yukarida bir sekilde uzanmayq çalıştım ev isi yapmadim su an 27haftadayim son 2 haftadir bebeğin esi de kendisi de yukarida kanamalarim coktu onlar da kesildi. Bol su icin ilaclarinizi duzenli kullanin ve uzanmaya çalışın sürekli gecer inşallah geçmiş olsun
Beyicee reinamm 26+2 günlüğüm benımkide haftalardır aşşagıda bir türlü cıkmıyor cok fazla hareket etme dedi doktorum kanamaya sebeb olmasın dıye erken dogum vs olabilir diye Allah korusun haftaya kontrolum var tekrar bakılıcak eger ki son ana kadar cıkmazsa sezeryan öneriliyor .
seda2023 Beyicee İnşallah güzel haberler alırsınız. Bebeklerimiz hep iyi sağlıklı olsunlar inşallah 🙏🏻🌸
seda2023 umudum23 Sırt üstü yatma normal hayatına devam et dedi umarım düzelir. Teşekkür ederim umarım benim de öyle olur🌸
uual20233 umudum23 merhaba kanamaniz leke seklinde kahverengi mi oldu yoksa kirmizi renkli kan mi akti?
umudum23 seda2023 çok çok geçmiş olsun, kendinizi az biraz esirgeyin isten güçten gelmiş geçmiş olsun🙂
umudum23 uual20233 Her iki sekilde de oldu ve her seferinde yüreğim ağzımda acil hastane ne bulduysam gezdim artik psikolojik olarak bitik hissediyordum ve de cok şükür ki her gittiğimde bir şey yok ama kanama olursa yine gel deyip gönderdiler ☺️ su an 27 haftaligim hala tuvalete gitmeye korkar halim geçmedi ama şükür ki hareketlerini hissediyorum kontrollu hareket ediyorum derken az biraz rahatladım.