Mediha99 Anneler Philips emzik istiyorum yenidoğan için ama ultra air / ultra soft / soothie 🆚 birkaç modeli var neyi alayım ne edeyim kararsızım sizler ne diyorsunuz
hiyelist Mediha99 ben ilk soothie aldım ama almadı bebeğim. Sürekli parmağımla tutmam gerekiyordu kusacak gibi olup atıyordu. Sonra ultra air night aldım. Bunu tuttu çok şükür. Rahat ettim.