Hepyy-21 bence önemli bebeğinin her organı, damarlarını, nelerin oluştuğunu görebiliyorsunuz. 2 evladım ikisinde de gittim. Tavsiye edebileceğim doktor Ece Öcal o kadar güzel inceleyip bakıyor ki için rahatlıyor, doktorun ilgisi de süper ona gidebilirsiniz ve 46dakika 1 saat sürüyor, ilk çocuğumda ona gittim memnun kaldım. İkinci çocuğumda Ahmet Yalınkaya diye bi doktora gittim 1 saat bakacağı yerde 15 dk baktı Bıraktı. Bişey soruyorsun onlarda sıkıntı olsaydı bakardık, ben bilet görsem sana söylerdim diye geçiştiriyor. Ve o kadar ilgisiz işi hariç herseyden konuşuyor bin pişman oldum gittiğime param da boşa gitti en son bebeğimde sıkıntılar çıktı ve Ece Öcal a gittim ve sıkıntı mı söylemedim Ece doktor kendi görüp kendi söyledi. Ve ekranı kocaman kendin de bebeğini televizyon karşısında ekran karşısında 1 saat izleyip hareketlerini görüyorsun eşinle gidersen o da görüyor bebeğinizi ve en son görüntüleri size veriyorlar bu kadar profesyonel işleri ve yeri de cook temiz. Ahmet Yalınkaya nın yeri falan kötü