annesininkelegi Merhaba anneler hangi isim daha hoş geliyor sizce? Tanıdıgınız bu isimlerde cocuklar var mı? İsim enerjilerine cok inanıyorum ama çevremde yok bu isimler
CaglaArtul annesininkelegi Beren adında kuzenim var bıcır bıcır ve çok akıllı annesinin sözünden çıkmayan bir kız 😍
Mcze41 Efsa ismi yarım kalmış gibi sanki sonuna bişey gelecekmiş gelmemiş gibi beren kulaga daha da hoş
Bereninannesi Benim kızımın da adı beren ben koydum kesinlikle ismini yansıtıyor maşallah bıcır bıcır bi kızım var tavsiye ederim 🥰
Bereninannesi annesininkelegi biraz sinirli ve inatçı bi yapımız var ama bebeklik dönemi beni öyle çok fazla zorlamadı ama uysal bi bebeğim yok kesinlikle cadı😅
Dilekberen486 annesininkelegi bebeklik dönemi zorlamadi beni çok şükür bir gece bile uykusuz kaldığımı falan da bilmem 🤲