Kızlar 19+5 hamileyim akıntılarım var şarkı sekılde sureklı bazen bıraz daha yoğun bazen katılmak parça halınde sıvısı vermıstım önceden de onla alakalıdır dedim ama sonra dedım sanırım enfeksiyon doktora da daha gidemedim
vajinal enfeksiyonum var bır kere fitil kullandım ıkılıydı kullandım bitti pek faydası olmadı antıbıyotık vermıstı doktor önceden onu da kullanmadım hala bulantılarım var suyu da pek tuketemıyorum yemeklerde bazen hala mide bulantısı yapıyor ne yapsam bılemedım fıkrı olan var mi