Fatmaa91 30 hafta olduk hala karnım cıkmadı bebeğimın kilosu her şey iyi gidiyor diyor doktorum ama göbek ortada yok 😂 öyle olan var mı tek ben mi öyleyim
Eksijelibon Fatmaa91 27 haftalık oldum. Benimde dapdar giyinmem lazım ancak öyle. şu an tshirtle elbiseyle vs belli olmuyor😚 salak insanlar çok canımı sıkıyordu başta bebek küçük mü bilmem ne diye artık takmıyorum
Gokce9694 Fatmaa91 bende yarın 30 haftalık olcam benimde belli olmuyo dar giyinince biraz belli sadece
Nazalex Fatmaa91 var canım var. 20 haftalık ikizler ama karnım hafif gazım var gibi duruyor😂 tamamen yapı meselesi hiç takma
SevgiKNGR Karnı içerde derler bizde öylesine canım senin iç karnın geniş demek ki nadir bir durum tabi
aycaayyldz 4aya girmek üzereyim sadece alt karnım şiş akşam şişiyor sabah iniyor😅😅 ne zaman çıkar sizce
kizmizimavi aycaayyldz siz bu gönderiye yazınca ana sayfaya düşmüş 3 sene önceki post 🙊🙊🙊 herkesin vucut yapısına bağlı oluyor aslında ama yakında tatlı bir göbek çıkar sanki vakti gelmiş 🥰
kizmizimavi Fatmaa91 ben 15 haftaya giricem karnım 25 haftalik gibi 😂 kendim hiç kilo almadım ama karnım çok hızlı büyüdü 😄
Iremsel_ Fatmaa91 34 e kadar kimse asla anlamazdı zaten kapalıyım bol giyiyorum hiç belli olmuyordu şuan 38+4 hala göbeğim küçük istesem gizleyebilirim bile yani 😂 çıkmayınca çıkmıyor onu anlamış oldum 🥹
Gmzle Fatmaa91 bende ilk gebeliğimde öyleydim şimdi 2. Ye hamileyim 24 haftalık yine çok yok ama hamile olduğum azdanolsa belli ikinciler çabuk çıkıyor diyordular dogruymus 🤣
ayaniz Fatmaa91 normalde balık etli sayılırım bünyem kilo almaya müsait ama benimde öyle .. 33 haftayım tişörtü boş giysem hamile oldugum belli olmuyor cok. Aman aman bir büyüme yok.. ilk cocugumdads öyleydi son ay büyümüştü biraz.
nisaninannesiiii 31+1 ve duba gibiyim, sanırım benim iç karnım dar ve başından beri hep belliydi kızımda da karnım düşecek gibiydi 40. Haftada 🤧🥹