eliftalay Karadenizzz61 yuvarlak top gibiyse kız böyle ovalse erkek. çok kişide denedim doğru çıktı. bi yerde okumuştum. çatlicaaam söylesene cinsiyetiiii😇😇😇
1mahpeyker eliftalay hayır benim kızın kesesi fasülye gibi, bence kese ile alakalı değil gibi ☺️ sanki bebeğin kemik yapısı duruşu falan daha belirleyici ☺️
Ustunneliff eliftalay benimde kesemden anlaşılır mı acaba ![https://mutluresim.com/images/2023/06/04/ngaFqS.jpg]
Ustunneliff 1mahpeyker ilk bebeğim olucak rabbim hayırlısını ve sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin baktığınız için çok teşekkür ederim ☺️
Ustunneliff eliftalay yarın 11 haftalık olucaz bakalım 12. Haftada kendini belli edecek mi ama ben daha net olması için 14. Haftada öğrenmek istiyorum 🤍
eliftalay Ustunneliff ayyyy🥰🥰🥰 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙂🙂 sancısız gazsız bi bebek olsun inşallah kızmış erkekmiş çokta önemli değil:)
Eelif-96 Ustunneliff biz de 15+1 iz iki hafta önce gitmiştim erkeğe benziyor dedi ama net bişey demiyorum dedi doktorum ayın 16 sonda randevum var o zaman net olur diye düşünüyorum 🥰
Ustunneliff Eelif-96 bakalım bende 14. Hafta diye düşünüyorum ama rabbim neyi gösterir belki hiç göstermez o hafta cinsiyetini😅 hayırlısı olsun 💕