Sevval97 ilk sezeryanımda 1 hafta önceden verdi. Yani salı kontrole gitmiştim, haftaya salı geceden aç gel hazırlıklı gel sezeryan için dedi😅 şimdi gene 2. Sezeryan olacak 39 lara kadar bekleyelim son haftalarda konuşuruz tarhi dedi. 30. Haftamdayım şuan