Didemcann Kızlar bişey soracağım bugün göbekten oksapar iğne vurdum normalde asla kanamazdı baya kanadı durdu bi kaç saat sonra ben farketmedim tekrar vurduğum yer kanamış pijamam falan kan olmuştu hep normal mi başına gelen var mı
tlhmrv Didemcann bnde de arada kanama oluyor ters bı yere vurunca oyle oluyor o yere bidaha vurmamaya çalışıyorum..
Pascal Didemcann merhaba ben 8 ay kullandım daha geçen hafta kestim kullanmayı ara ara kanadığı günler oldu hiçbir problem yaşamadım içinizi ferah tutun
yanlisanlamaama Didemcann kılcal damara denk gelmiştir muhtemelen siz kanasa da kanamasa da iğne yaptığınız yere pamukla bir süre tampon yapın kan sulandırıcı da kanamayı artırıyor bugün bende pamuğu çektikten sonra kan gördüm bir 5 dakika kadar pamuğu bastırarak bekledim
tlhmrv Didemcann aynen ters denk gelmiş bacakdan vurmayı denedin mi bilmiyorum ama bana gobekden daha kolay geldi dene istersen
Didemcann tlhmrv doktor şimdilik göbek dedi bacağa geçmedim o yüzden yanlış bişey yapmak istemiyorum🥲
tlhmrv Didemcann sen gittiğinde sor canım banada göbek demişti sonra gobekde yapcak yer kalmayinca sordum tabi koldan bacakdan yapabilirsin dedi 🙂