Aslibali Küçük varislerimden dolayı doktor ecoprin başlattı. Bu ilaçları kullanıp yan etki yaşayan var mı? Serklajliyim.
EmineTarik Aslibali 3 haftada başladım 21 haftadayim kanamam olmadı şükür olan var evet onlar kullanamıyor serklaj varmış sizde inşallah sizinde olmaz
Aslibali Susu_09 benim de genel olarak yatisla geçiyor da kanama falan oluyor diye yorum okudum korktum
Susu_09 Aslibali ben ilk haftalarda da kullanmıştım kanamam olmuştu o zmn birsktirmisti haftadan buyuyunce yeniden başlattı 2 günde bir iciyordum bende korkumdan ama sonra önemli bişey olduğunu duyunca haftam büyüdükçe hergun ictim
tlhmrv Aslibali ilk gebeligimde doğuma kadar kullandım. Şimdi 23 haftadayim yine kullanıyorum bişey olmadı canım