Asya2838 cok gecmis olsun🤲🏻 benim bebegim de solunum sıkıntısıyla dogdu küvöze alındı, 4. Gün solunum sıkıntısı tamamen gecmisti fakat bir de antibiyotik tedavisi baslandigi icin 1 hafta kaldi ilac bitene kadar cikarmadilar, korkmayin sag salim cikacaktir 🌸