Masalmina1233
Endişelenme ve bebeğine yansıtma mümkünse. Banada 4 aylık hamileydim “bebeğiniz haftasına göre ileride” dediler.7.ayıma geldim dediler ki “karın çevresi gelişmiyor” önemli olan geriliğin ilerlememisi. Yani şuan 37 haftalığım bebeğin karnı 35.hafta. Ama ben diyelim 38 oldum bebek 35de kalırsa o zaman problem. Yemene içmene dikkat et. Stres yapma hiç gerek yok. Banada minyon olacak dediler. Sağlıklı olsunda. Allah bilir