Ben inanmıyorum aslında böyle şeylere belki doğrudur da bilemiyorum ama 33 haftalık hamileyim neler neler yapıyorum heryere uzanıyorum bazen unutup evde koşuyorum bir odadan odaya, ağır kaldırıyorum ama ben doğumdan öncede böyleydim belkide ondan bir şey olmuyordur. Bazen yabancı hamile kadınlara denk geliyorum neler neler yapiyorlar ama onlarında yaptıkları gebe kalamadan önce yaptıkları aktiviteler bunyeleri alışık yani. Sakınan göze çöp batar mantığında ilerliyorum tabi bir şey olmaz diye ortalarda çok dolanmiyorum tedbirimide alıyorum ama Allahın izniyle bir şey olmaz bebklerimize inşallah. Belki yükseğe çıkmasan iyi olur başın dönüp dengeni kaybedebilirsin eşinle yap bu tarz işleri.❤️