Aslhan_06 24 haftalık gebeyim İdrar yollarında enfeksiyon çıktı Alttan muayene istediler ama kabul etmedim Enfeksiyonun bebeğime zararı olur mu
Zeynepozcan Aslhan_06 niye alttan muayeneyi kabul etmediniz ki? Ayrıca evet yazılan ilaçları kullanmayıp enfeksiyon ilerlerse elbette zararı olur