Ebruu123 10+1 hamileyim dün gündüz strese bağlıyorum ama serbibi tam bilmediğim bir uçuk çıktı bir sakıncası var mı bu durumu yaşayanlar naptınız ?
Sezgin Ebruu123 rüyamda karşı duvar aynadandı. Ve normal doğum yaparken gördüm kendimi. Uçuk çıktı tam 1 ay geçmemişti. Bir zararı olmaz geçmiş olsun🙏
Kubrafatih Ebruu123 bi sakıncası yok bendede çıktı. Farmasinin uçuk kremi var doğal ve bitkisel onu sürdüm geçti 2 güne