Emineyuksel_1 Kızlar 35 haftalık hamıleyım ayaklarım birden şişti ve rahatsız oluyorum doktora gittim ödem degıl dedı ama ödem yanı acaba ne yapmalıyım korkmalımıyım
hunilimom Emineyuksel_1 bende ödem yoktu sonra 34 de tansiyon bı fırladı hemen ödem topladım 43 numara terlik olmuyordu ayaklarım ağrıyordu basamiyordum yere tuzu azalt bol su iç ayaklarını hep yukarda tut altına bı yastık koy
1029384756 Korkma canım yemeğine içmene dikkat et fazla ayakta kalma azar azar yürüyüş yap çok hamur işiyle yeme çünkü ben çok hamurişi yediğim zaman elim ayağım çok şişiyordu bu ara yemiyorum donmaz kaldı diye yine de şişiyor ama o kadar değil