Esrolojii Ece1nur evet ilk gebeliğimde yaşadım son güne kadar ağrılar çektim doğumdan sonra düzeldi surekli kontrol altında kalmalısınız gerektiği yerde stend takılabilir demişlerdi. Biz gerek kalmadan atlattık.