Gmzkrgz 37+3 haftalık gebeyim. Ozellikle sağ kasık ağrım oluyor. Tek taraflı ağrı doğum belirtisi olabilir mi ya? Vajinaninda ustu aciyo batıyor gibi sanki. Nişan su felan yok sadece boyle hafif ağrılar iste. Yaşayan var mi ?
Hatisss Gmzkrgz valla benim 19+4 şuan. sağ kasık tarafım ağrıyordu. Doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış. Sende bi görün istersen. En azından için rahat eder.
Elif-kurt25 Yanlız değilmişim benimde acayip vajinada batma var sürekli ayakta kalınca sağ ayağım üzerine basınca o batma çok yaşıyorum sürekli bebek bi yere toplanıyor sivrilesiyor suyum fazla biraz erken doğum riski var Buda beni iyice korkutuyor