semabrcn hamileliğimin başımdan beri aşırı stresliydim hep kafa derim kasıntı kuruluk yara kabuk içinde bi dönem o kadar arttı ki şampuan saç derimi yakmaya başladı korkmaya başladım artık ama son haftalardayım kaşıntı ve döküntü var sadece
Mrvgklp semabrcn benim olmustu biara saçlarımı boyamıştım mecburen geçti sonda amanyoksız boylarla boyadım doktoruma sormuştum boyayabilirsin demişti
semabrcn Mrvgklp ben geçicidir diye dr a bile söylemedim ama bitlenmiş gibi kaşınıyorum valla yıkandıktan sonra kurutamıyorum fön çektirirken ölğm gibi geliyo zaten son haftalar agrılardsn aklıma bile gelmiyo şuan geçmezse doğum sonrası cikdiyeye giderim saçımı boyamıyorum ben normalde de belki boyasam benimde geçerdi 🙄