2 Yıldır çocuk istiyoruz Daha önce 2 kimyasal gebeliğim oldu ve bu ay tekrar hamile olduğumu öğrendim ancak diğer olumsuz yaşananlardan dolayı çok endişeliyim aynı şeyleri yasamaktan sağlıklı bir hamilelik geçirmem için dualarınıza beni de katar mısınız şimdiden Allah razı olsun kabul etsin inşallah Rabbim isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla nasip etsin 🤲