MMad Merhaba iyi akşamlar ben ekim sonu gibi doğum yapacağım. Bebeğe kıyafet için beklemeli miyim şimdi yazlık ürünler var kışlık ürünler de kısıtlı modeller var nasıl ilerleniyor bilgim yok tecrübeli olanlar yardımcı olursa sevinirim 🌸
Aysee1123 MMad Bende Ekim de doğuracağım kısmetse. Aldım baya birşey uzun kollu olarak var ya heryerde her model alabilirsiniz ☺️