Devletten devlete , doktordan doktora değişiyor sanırım. Bende devlet takipliyim 36. Haftada çatı muayenesi yaptı doktorum hatta birkaç hafta önce yapmamız gerekiyordu dedi, karın ve ayak gelişim geriliği varmış 2 hafta öncesiyle aynı ölçüm dedi ( bir hafta daha böyle giderse ölçümler sezeryana alırız ama az da olsa gelişim gösterirse 41. Haftaya kadar bekleriz dedi) 38+3 üm bi an önce doğurmak istiyorum artık sezeryan normal hiç farketmez çok aşırı zorlanıyorum ama isteğe göre sezeryan olmaz aksi olmadıkça dedi