Maya311214 Merhabalar, Ben 16.haftama girdim. Genelde hep yüz üstü yatardım. Şuan yan yatmalara hiç ama hiç alışamadım yastık koyuyorum olmuyor herşeyi denedim bütün yine bi uyandım sırt üstü yatıyorum kalkana kadar belimin ağrısından öldüm zaten. ilerleyen zamanlarda zaten yatamayacakmışım da şuanda bebeğe bir zararı yoktur inşallah