
Kızlar taa 5 ay önce hormonlarıma baktırmıştım ama o sıralar çocuk fikrim yoktu değer de yakın olunca önemsememiştim.
Tek kırmızı gözüken değerim bu nedir bu hormon internette de çok bilgi bulamadım?
Etkiler mi hamileliği vs? Bulunduğum şehirde çok doktor sıkıntısı var malesef şu an :( direkt gidip soramıyorum da aklıma takıldı.
Bir de bu ay yumurtlama takip ettim değerlendirdim ama olmadı malesef negatif çıktı kan sonucum, bu değerle alakalı olabilir mi?