gamzosgamzos senoski ilk gebeligime 63 ile hamile kalıp 86 ile doğuma girmiştim eve geldiğimde 11 kilosu gitmişti ikinci bebeğime 49 ile hamile kalıp 72 ile doğuma girmiştim eve geldiğimde 7 kilo gitmişti 65 e düşmüştüm kızım 14 aylık 50 kiloyum şuan ☺️
Btlklnc senoski 20 kılo almıstm valla ıkı haftada 15i gitti 😂hıc dogum yapmamısım gibii sadece kalcalarım kaldı bıraz ondand cok memnunum suan 49 kıloyum
Ebus2045 senoski 9 kilo gitmişti doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittim tartti doktor tam 9 kilo gitmiş o kadar beklemiyordum sonrasında hamile kaldığım kilonun altına düşmüştüm
Bebiskomiskom Dogumhanenin girisinde tarti var girerken ve cikarken tartildim arada 10 kilo fark vardi 😀