Beyzabasyigitt Kızlar isimli hastane çıkışı yaptıranlar hangi sayfaya yaptırdınız instagramda minikonsept diye bir sayfa var ama güvenmediğim için alamıyorum güvendiğiniz bir sayfa var mı
passion35 Beyzabasyigitt ben atölye rakun dan yaptırdım kargoya verdiler güzel de görünüyor videosunda güvenilir bir sayfa yani öneririm
Mercimekin-annesi44 Beyzabasyigitt melizababy diye bi sayfa da yaptım 11 li hastane çıkışı çokta güzel ilk defa yaptırdım çok memnun kaldım https://www.hizliresim.com/krh4w61
Melo_melo Beyzabasyigitt merhabalar🥰 Minikonsept sayfasının sahibi ve hamile anne adayı olarak forumunuzu görünce yazmak istedim güvenle alışveriş yapabilirsiniz kendi kızıma nasıl özenip hazırladıysam her ürünü aynı özenle yapıp kargoluyoruz hiç şüpheniz olmasın müşteri yorumlarımıza bakabilirsiniz sevgiler…
Mizm Alazbebetasarımdan yaptırdım çok uygun ve ilgili cici bi bayan,nasıl isterseniz modeli ona göre yapıyor kafanızda bişey tasarlasanız bile yapıyor ve ürün kumaşı çok iyi geldi sık dokunuşluydu
Aysecan0335 Geçen burda gördüm bu sayfayı biri önermişti,, girdim sipariş verdim 1 hftada geldi bu bizimki. İnstada bebeqon ismi sayfanın ben direk web sitesinden verdim geçtim siparişi
Gamzeizmir35 Ben de alazbebeden yaptırdım. Baskı değil nakış istiyordum. Hemencecikte yapip yolladi. Yumusacik ve kaliteli malzemeler kullanilmis belli. Gönül rahatligiyla tavsiye ederim. Fatos abla cok ilgilendi her detayı ile
Mizm Gamzeizmir35 bende ordan yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım penyesi özellikle çok kaliteliydi
Beyzabasyigitt Melo_melo Sizdeki battaniyeyi hiçbir sayfada göremedim o yüzden özellikle o şekilde battaniye olsun istiyorum ve baskı değil nakış istiyorum sizin sayfanızdan almak çok istedim ama dediğim gibi instagramdan hiç Alışveriş yapmadığım için de güvenemedim maalesef, arkadaşların yorumlarına göre bakıp siparişimi oluşturacağım çok teşekkür ederim ☺️🥰
Feyza_d Melo_melo ilk oğluma da minikonsept sayfasından aldim ikinci bebegim e de gözüm kapalı sipariş vereceğim hic kuskunuz olmasın melonun bebelerine özel indirim bile istiyoruz:)
Merve171214 Beyzabasyigitt ben ilk hamileliğiöde minikonsept sayfasından almıştım çok memnun kaldım şimdi ikinciye hamileyim yine ordan alacağım ürünleri çok kaliteli ne kadar yıkarsam yıkayım ne çekme yaptı ne solma
Minnakkurabiyeveannesi27 Beyzabasyigitt Ksisnlikle aklima tasarım ilk bebeğime ordan yaptırdım şimdi ikinciye yine ordan yaptiracagim