Kasım ve aralık üst üste düşük yaşadım ocak ayında korundum şubat ayında da korunacaktım psikolojik etkilenmiştim deprem zamanı 1 gün ilacımı içmedim hamile kaldım şu an 17 haftalık hamileyim , bu konu için doktorunuzla görüşün rahminizi yumurtalıklarınızı ve süreci en iyi anlatacak kişi doktorunuz içinizi rahat tutun , umulmadık anlarda geliyor bebişler