minikprens_71 Kızlar 36+1 haftalık hamileyim. Eşim yanımda değil. Ben memleketteyim o başka şehir de. Ve 2 hafta sonra gelecek. Doktorum haznemin dar olduğunu söylemişti bu yüzden 2 hafta sonraya sezaryen dedi ama ben normal istiyorum. Çünkü bebeğimin pozisyonu normal. Olmasa bile beklerim dönmesini. Başından beri hep normal istedim Rabbim isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲 Neyse asıl sorum şu: Eşim yok ve cinsel ilişkiye giremiyorum. Doğumu başlatıp açılmayı sağlıyormuş. Ben ilişkiye şuan giremem. Başka bir yolu yok mu bunun? Haznemin darlığı yüzünden sezaryena girmek istemiyorum. Bıçak altına yatmayı. Sonradan çıkan acısını istemiyorum. 🥺 Bana ne önerebilirsiniz? Lütfen tüm önerilere açığım(zararı olmuycak şekilde tabiki😂😅)
Pinklove minikprens_71 squatlar yapın pilates topu üstüne zıplayın yürüyüş yapın merdiven Çıkın bir tek ilişki ile doğum başlamıyor ki😊
leila1 minikprens_71 bunun için egzersizler var onlara bakabilirsiniz internetten. Son zaman da kasların gevşemesi için günde 5 6 hurma yeniyor. Yine normal doğum için bitkisel çaylar bir kaç çay vardı. Onlara bakabilirsiniz.
kucukbebek minikprens_71 Yani yurtdisinda yasiyom burda hic cati muaynesi vs yapilmiyo, direk nomal doguma gidiyosun.
Smlaa minikprens_71 ben adana da bı devlet Hastanesi’nde gebe okuluna gitim ilişki doğal yola açılma oluyomus o olmazsa bı fitil varmış onu veriyolarmis o da 3-4 saat içerisinde rahim duvarini inceltip açılmaya sebep oluyomus ebe anlatmisti
Ryhn55_ minikprens_71 bende alttan muayene hiç bir şekilde istemiyorum hazneden derken başka türlü bakma yolu var mı acabaa alttan muayene istememe gibi bir durum var mı acaba
minikprens_71 Pinklove ilişki daha hızlı açılmaya yol açıyormuş. Benim de dar olduğu için o kolay olur yani yardımcı olur diye düşünmüştüm. Sporu bu hafta doktorumun onayı altında başlamayı düşünüyorum 🫣 teşekkür ederim 🤭
minikprens_71 leila1 çay ve hurma çok iyi 🤭 spora da bu hafta doktorumun onayiyla basliycam insallah 🫣 teşekkür ederim ❤️
minikprens_71 kucukbebek bizimkiler sezaryenı zorunlu kılmak için elinden geleni yapıyor. Keşke bizimkiler de bu kadar zorunlu kılsa normali 🫣
Kalbiimde2can kucukbebek evet bende yurtdisindayim hic sezaryen mi normal mi diye konusulmuyor bile ilk oglumda normal oldu buda normal olacak cok sükür 🤲🏻 sadece hastanede ilk görüsmemde imza atmam gerekti olasi durumda ters giden bisey olursa sezaryan olabilir diye
firuz-ejei1 Pinklove aynen bende rusyada yaşıyorum sancın tutunca gidiyorsun bu kadar çatı müayinesi falan yok
minikprens_71 Smlaa çok merak ettim o fitili. Ben hiç gitmedim gebe okuluna. Şehir değişikliği yüzünden. Ama çok istedim gitmeyi. Nerden öğrenebilirim bu fitilin ismini 🤔🥰
hunilimom minikprens_71 benim arkadaşım öyle doğurdu haftası küçüktü bebeği fitil ile normal doğum yaptı (ölü doğum) 2 kez fitil verdiler 5-6 saat içinde doğum oldu
Smlaa minikprens_71 onlar sancı başlayınca veriyormuş interneten perine mesajına bak onu yapmak da açılmayı sagliyomus
Tufan_aras minikprens_71 kuzum ben neler neler yaptım eşimde yanımdaydı olmayınca olmuyor hiç açılmam olmadı sezeryan oldum ama gözünü korkutma bu kadar faydası çocuk İÇİN sende dikkat edersen kilon kalmaz düşünme akışına bırak
September_ minikprens_71 şu an ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de eşim yoktu son bir buçuk ay bunda da yok aynı sizin gibi ben memleketteyim o başka yerde. İlk doğumum gayet kolaydı sadece 2 saat sancı çektim. Ama hamileliğim boyunca yürüyüş yapmıştım son aylarda hurma yemiştim ama etkisi var mı çok da emin değilim. Biraz bünye meselesi bence 🌸
kucukbebek Kalbiimde2can Evet canim burdada oyle, ters birsey olursa o zaman aliyolar sezeryana. Ama sonuna kadar hep normal☺️ Benimde ilk normaldi, simdide oyle olucak kismetse Bebis daha basi yukarda duruyo, dogum pozisyonu almaZsada bebegi ceviriyolar😀🥰
Kalbiimde2can minikprens_71 benimde son aylarimda iliskim olmuyordu esim vardi ama istemiyordum zaten son aylarim tam yaza denk gelmisti 🤣 acilmamda gayet güzel oldu hic takma kafana iliski yasayip acilmasi yinede zor olanlarda var sen egzersizini hareketini yap allahin izniyle insallah acilmanda güzel olur🤲🏻❤️