Ada008 kizlar analik hakki diye bir sey duydum ozel hastanelerde dogumlarda ve muayenelerde fiyat dusuruluyormus tabi sigortali degilseniz bunun icin nereye basvurmamiz lazim bundan faydalanan var mi.
handeserdes Ada008 sadece devlet hastanesine bir kez gidip girişinizi yaptırmanız yeterli. ilk seferinde devlet hastanesinin ücreti neyse onu ödüyorsunuz. gebeliğiniz doktor tarafından sağlık sistemine girildiğinde tüm hastanelerde kadın doğum bölümlerinde sgklı gibi işlem görüyorsunuz. örneğin dahiliyeye giderseniz bu sigortanız özelde de devlette de geçerli olmuyor. ama kadın doğum bölümünde geçerli.
Esmila Ada008 hiç bir yere başvurmasanıza gerek yol bende analık hakkından yararlanıyorum hastaneye söylüyorsun onlar girişi öyle yapıyor
Elis-im Ada008 Benimde şuan sigortam yok acaba doğumda faydalanabilir miyim doğum zamanı? Analık hakkından 🤷🏽♀️
Hatijes38 Ada008 ben şehir hastanesi faturalamada çalışıyorum sigortanız yoksa sgkya gidip hamile olduğunuzu ce güvenceniz olmadığını söyleyin analık hali sigortanız açılıyor devlette muayene ve doğumunuz ücretsiz oluyor, özelde durum nasıl bilemiyorum
Ada008 handeserdes devlette 1 kere kadin dogumda muayene oldum simdi ozele gidip orda direk analik hakkindan yararlanmak istiyorum desem yeterli oluyor dimi
handeserdes Ada008 doktorunuz gebeliğinizi sağlık sistemine girdiyse evet geçerli oluyor. yine de teyit etmek için 170i arayıp bilgi alabilirsiniz.
Ipek_2017 Ada008 belki yanlış biliyorumdur ama özel de geçerli değil diye biliyorum. Devlette evet kadın doğuma ücret ödenmiyor hamilelik sürecinde doğumda vs. Ama özel de ücret alınıyor
babyasyanil Ipek_2017 hayır analık hakkı diye bisey özelde de var. sigortasız iseniz sigortalı fiyat alınıyor. yukardaki arkadasların dediği bilgiler doğru
Elis-im Esmila Merhaba Özel hastane gidiyorum eşim küçük esnaf ben sigortasızım doğum için görüşdüğümde dankşmaya söylesem kabul ediyorlarmı ve %de kaç ödeme oluyor biliyorsanız açıklayabilir misiniz. Teşekkürler🍀
Nergishane Ben gittiğimde özel de indirim uygulanmadi maalesef 350 sigorta 400 yesilkart ucretiydi ama daha önce ablam dediğiniz gibi yaralanmıştı Bilemiyorum her hastanede ayrı uygulama olabilir mi
Ada008 Elis-im valla ben de onu kesinleştirmeye çalışıyorum yarın arayıp soracağım burdan haberdar ederim sizi. Doğumda faydalanabilsek cok iyi olurdu
Esmila Elis-im merhaba analık hakkından yararlanıyorum deyin onlar sistemden giriyor aynı sigortalı gibi oluyorsunuz sadece eczanede ilaçta geçerli değil