binnur64 D67 28.haftaya kadar kasıkta hissediyodum hareketlerini o haftadan sonra göğüs altımda hissetmeye başladım
Youngmotherr D67 2 gün sonra 30 oluyorum belimde hareket ediyor oğlan 😂 yakında böbreklerimle yer değişecek herhalde
Minis122 D67 30+5 haftligiz kasiklarimdan cikti 2 hafta once. Bas asagi donmus. Midemde. Yakma seklinde yaklariyla bastiriyor canimi acitiyor gece gundurlz. Hep ayni
Nrdlkkck Daha 25 haftaligiz ama ilk günden beri kasıkta hissediyorum erkek genelde aşağıda olurr derler ama
Hilal1403 Bende 29 haftalık gebeyim. Oğlum olacak hareketlerini hep kasıkta hissediyorum nadiren göbek çevremde dolanıyor
menessare 30+6yım kasıklarımda kıpırtılar hissediyorum sanki biri içerden elliyo gibi 😂 meğersem ters dönmüş kafası yukarda ayakları poposu asağıdaymıs orda ayaklarını kımıldatıyo demekki 🤷♀️