momyss olabilir kendinizi suçlu hissetmeyin bu konuda. ama tatlış bir doktor bulursanız belki travmanızı aşmanız konusunda yardımcı olacaktır. benim travmam olmadığından bana basit gelen bir işlem sizin hayalinizde bile nabzınızı yükseltiyor olabilir. kendinize yüklenmeyin lütfen. aynı zamanda önemli de bir konu. bunu aşmanız gerektiğini de bilin. bu yönde çözüm üretmeye çalışın. aklıma ilk gelen samimi, sıcak bir doktorla aşabileceğiniz. hatta belki kadın doktor olursa daha rahat edersiniz. ben dişçi fobimi yendim. kendimce teknik geliştirdim.