hmyroztl Merhaba 5 haftalık hamileyim genital bölgemde kaşıntı ve yanma var ne kullanmam gerekiyor önerisi olan varmı ?
Mrv2112 hmyroztl doktorunuza danışın benımde başıma gelmıstı doktorum elma sırkesını suyla seyreltip taharet almamı söylemıstı işe yaradı ama dedıgım gibi doktorunuza danışın
femme hmyroztl mantar enfeksiyon olmuş olabilir çok geçmeden doktora gitmeniz gerekiyor. Bol su için idrar ile atmaya çalışın ama kaşıntı varsa ilerlemistir
NisaSevgili hmyroztl büyük ihtimalle mantardır kişiden kişiye değişiyor geçme yöntemleri. Bende sirke falan işe yaramadı suyla atlatmaya çalıştım 3 litreye yakın su içiyordum. İstersen bi doktoruna danış kuzucum
Ilba_34 Bir ebe tanıdığım eğer vajina da kaşıntı veya yanma hissedersen nioli yağını iç çamaşırına damlat iyi gelir demişti çok şükür öyle bişey yaşamadım ama tabii siz yine de doktorunuza danışın
Sbry98 hmyroztl benimde aynı şikayetim vardı doktor bununla beraber akıntın varsa fitil vereyim dedi akıntı olmadığı için sadece kaşıntım ve yanmam vardı gyno lomexın diye bir krem verdi sürmem için rahatlattı beni
bdenerigokce hmyroztl iç çamaşırım çok dar olduğunda oluyor canım, 1 beden büyülttüm ve sorunum geçti çok şükür, belki bu da olabilir