Seneeeemmmmmmmmmm tabi canim carsamba gunu agriyla gittim bebegim bobregime baski yapiyormus zaten 38+0 dim sezaryandimm sonra doktorum dddi ac kalsin sabaha kdr bakalim gecede sanci cikinca sabah geldi alalim dedi zaten 4 5 gunum vardi dogumuma sabah oldu sondam takildii sonda biraz aci veriyor gercekten hic acimadi diyenin aci esigi cok yuksektir sonra iste ustumu giydirdiker hemen sedye geldi bindimm gittim ameliyathane buz gibi bide kesiceklere bolgeye buz gibi batikon suruyolar senin ayakalarin dislerin titremeye basliyor snra ellerini bagliyolar koldann sakinlestirici sonra basina geliyor anestezi uzmani cok israr ediyolar sana orda bile gel belden uyussun diye ben asla kbl etmedim acisini ben cekerim belden istemiyorum dedimm snra basimda maskeyi taktii zaten bi uyandim oda da sedyeden sedyeye koyuyolar en cok agrim orda oldu valla ayaga kalkarken bile dimdik kalktim sedyeden yataga gecerken seni birakiyolar en cok orda hisseduyorsun genel anestezide cikinca uyusuk drgilsin beldeki gibi aciyla hemeb kendine geliyosun ama aci yemin ederim benim sabah oldu ogleden sonra ben kendi basima sagima soluma dinmeye basladim kum torbasi koyuldu doktorum geldi 4 kere bastirdi kanamaya bakti aksam ustu hemeb yuruyuse kalktim hic egilmedim bile kendini bebegine odakla hic birsey olmaz 🥲🤲