Hbb50 Kızlar hastane cikisi için bez almayi düşünüyorum kendime hasta bezi mi alayım yoksa önerebileceğiniz bez var mı ilk gebeliğim sormak istedim tecrübe sahipleri anneler bilgi verirseniz sevinirim?
elif-asil Hbb50 depend al… İlk doğum da kullandım aşırı memnn kaldm. Bedenini kendi kilonuza göre tercih edersinz kendiniz daha İİ bilrsnz
beyzzsenturkk Hbb50 sleepynin hasta bezini kullanmıstım bi süre sonra normal gece pedlerine geçtim uzun kotexin
hilalmelisa Hbb50 hiç bilmiyorum internetten arastirabilirsin. Belki de standarttır kilot şekilde çünkü
Gamzeizmir35 Depend su dönemde cok meshur oldu. Ben tercih etmedim. Hastanenin yönlendirmesine göre alacağım. Cevremde son doğum yapan arkadaşlarıma kullandırmamislar. Terleme yapiyor hava almiyor diye. Hele sezeryanda hoc kullandirmiyorlar. Ebeler oyle söyledi
gulsahtky Bebek bezi gibi bağlanan model kullanışlı oluyor mu yoksa külot gibi giyilen mi almak lazım?
Bkt0 Hbb50 yani marka olarak tercihi pek bilmem ama hasta bezi yerine kesinlikle kilot bez kullanmanızı öneririm çok rahat oluyor
Merve171214 Hbb50 ilk doğumumda depend kullandım çok memnundum bedeni de kendi kilonuza göre alın derim