Mucizemsin_bebek Evet kızlar tecrübelerinizi merak ediyorum aşılama sonrası bu ilacın faydasını gördünüz mü
Umut5135 Mucizemsin_bebek Ben kullanıyorum şuanda ama aşılama değil çatlatma sonrası salı günü bitecek dr ilaç bitikten sonra 2 gğn için de gebelik oluşmadıysa regl olursun demişti cuma gününe kadar regl olmazsam ki inşallah olmam kan vereceğim
Okyanus1 Mucizemsin_bebek aşılamadan sonra başlayıp 12 gün kullanmıştım kan değerim pozitif olunca bıraktırmıştı doktorum
EsraArslan81 Mucizemsin_bebek aşılamanın 11. Günündeyim ve duphaston kullanıyorum ilaç bitiminde test yapın demişti ilacım yarın akşam bitiyor çarşamba günü kan testi yapacağım
Mucizemsin_bebek Asya5461 peki kullandigimiz sure icinde adet olur muyuz doktorum gebelik yoksa bırak 2 3 güne adet olursun dedi de
Asya5461 Mucizemsin_bebek 10 gün sabah akiam kullanıyorsunuz zaten sonra bitince adet oluyorsunuz olmazsınız inşAllah
Okyanus1 Mucizemsin_bebek ilk günler kasık ağrım oldu ama sonraları aşırı göğüs ağrısı yaşadım adet olurkende aynısını yaşıyorum hatta 10. Gün test yaptım negatifti 12. Gün pozitifi gördüm
Mucizemsin_bebek Okyanus1 ilaci kullanirken mi yasadiniz ben yarin baslicam ara ara kasik ağrım oluyoda pskolojiktir diye düşünüyorum
Umut5135 EsraArslan81 benimle aynı gğn benim çatlatma iğnesi yapıldı benimde yarın akşam bitiyor ilacım ama dr ilaç bittikten sonra 2 gğn içşnde regl olmazsan test yap dedi ilaç bittikten somra 2 gğn içinde regl olursun demişti
Okyanus1 Mucizemsin_bebek evet ama ilaçla ilgisi var mıdır bilmiyorum ekstra ilaçlar da kullanmıştım çünkü
Okyanus1 Umut5135 normal kaset test yaptım baya belirgindi ikinci çizgi ertesi gün kan vermeye gittim 398 çıktı beta